• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie na KidModa - Kabzaaa
#1
Star 
Wiek minimum 15 lat:

15 lecz jestem bardzo dojrzały.

 Kultura na serwie (oceń sam i niech wypowiedzą się inni w komentarzach) :
8,5/10 Nigdy nikogo nie wyzywam. Nie wywyższam się postępem, nie mam większych problemów z dobrą i schludną komunikacja miedzy innymi graczami.

 Czas gry na serwie (ile średnio dziennie przebywasz na serwerze) :
od 120 minut do 360 minut.

 Obowiązkowe posiadanie mikrofonu:
Jestem w posiadaniu mikrofonu.

 Umiejętność sprawdzania graczy przy pomocy Skype/teamviewer:
Tak, jestem w stanie sprawdzić użytkownika nawet na discordzie.

 Obecność na TS (jeśli jesteś online w MC wymaganie jest żebyś przebywał na TS) :
Nie bywam często na teamspeaku 3 lecz program posiadam. Jak trzeba to będę zalogowany, aktywny na teamspeaku.

 Wymagana jest dobra znajomość ortografii (czyli nie robić błędów typu: "Czy pżyznajesz sie do chitów") :
Moja ortografia jest bezbłędna.

 Opisz co lubisz robić, jak masz na imię :
- Nazywam się Alexander, moimi zainteresowaniami są przede wszystkim: Informatyka, oraz wspólne spędzanie wielu godzin ze znajomymi w grach sieciowych. Uczęszczam do   I Liceum Ogólnokształcące im. St. Dubois w Koszalinie.

 Napisz od kiedy grasz na serwerze:
Na tym koncie powyżej 4 miesięcy, lecz na 1dynka/Nolq_ 2 lata.

 Twój nick na serwerze:  
- Kabzaaa
[Obrazek: cleardot.gif]

 Czy zapoznałeś się z regulaminem serwerowni:
- Oczywiście, myślę że jest to wymagane.

 Czy zapoznałeś się z taryfikatorem serwera i będziesz go przestrzegać:
- Tak owszem a jakże.

 Na jakim trybie chcesz range:
- Metin2

 Jaki masz lvl na trybie gdzie starasz sie o range:
- Obecnie posiadam 10515 Poziom (od publikacji tego wątku).

Arrow UŻYŁEM WZORU PODANIA OPRACOWANEGO PRZEZ @[b][b]GrubyF3nikSs[/b][/b]
Inteligencja nie oznacza mądrości  Tongue
#2
ja jestem na TAK ale jeszcze poczekam na inne komentarze Smile
#3
będę Neutralny, nie znam tego użytkownika
tak btw, jaka to czcionka?
My lubimy palić, bo to daje nam potęgę!
#4
Jestem Na Nie
Kozaczy tylko
Nie znam typa wogóle, typek jakis nie znajomy,
Kultura 8.5/10 dobre dobre, smieszek XD
A to ty? A to dobra kultura, wyzywales mnie na metinie nie raz Smile
#5
To weź się zdecyduj czy go znasz i cię wyzywał, czy jednak może go nie znasz..
Na tak.
#6
Faworka
Widzialem go z 2 razy, jak po mnie cisnał Smile
#7
Na tak
prawie nigdy nie widzialem zebys kogos wyzywal wiec nie wiem o co chodzi panu aezakmi jezeli twierdzi ze go wyzywales niech da ssy chetnie poogladam
#8
(10-08-2019, 20:58)aezakmi napisał(a): Faworka
Widzialem go z 2 razy, jak po mnie cisnał Smile

Ej ale ty grasz tylko na UE, Ktoś może mi potwierdzic? Nigdy cie nie widzałem na metinie2, Nigdy z tobą nie pisałem, Możesz dać mi jakies screeny? Btw ja gram tylko na metinie2.
Inteligencja nie oznacza mądrości  Tongue
#9
Na Tak.
+-Aktywność. (Jak ja wchodzę na Mt2 to wychodzisz).
+Kultura.
+-Ortografia.
Te twoje drugie konto nie kojarzę aby grało tak długo, nawet na Mt2.
Terminator


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości