• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prosze o UB (UltraEnchant)
#1
Rainbow 
------------------------------------>Nick: Kosz15
-------------------------------->Ban od: KGaz (Pozdrawiam Tongue
-------------------------->Ban za: Niby aura (Śmieszne)
------------------>Dowody ze jestem czysty: https://screenshot.net/pl/gl9qot9     https://screenshot.net/pl/gy9o7fz    
https://screenshot.net/pl/gl958tj .  
-----------Usprawiedliwienie: Jak widac nic nie mam jak chcecie jeszcze jakies screny to piszcie. Ostatni scren to z sersji 1.7.2 bo jak widac na tamtych screnach gram na 1.7.2. Bo nwm jaki członek administracji daje bana bo 2 kolegów mu napisało ze ktoś ma aure gdzie 1 z nich strzelał z łuku.. a 2 zabijał mnie 1 strzałem to nie wiem czy widac tu aure.
#2
Zawsze mogles usunac i wbic na innym nicku i zrobic ssy ze nic nie masz Tongue
Memento Mori Heart
#3
według mnie, admin powinień cie sprawdzić, jeśli było cheaty były bardzo widoczne mógł cię zbanować bez sprawdzania...

te ss'y są nie ważne ponieważ wysłałeś je PO owym zdarzeniu, jestem na NIE
#4
Te screen shoty nic ci nie robia ,a usunięcie plików czy ich edycja to kwestia 5 sekund , jestem na NIE jak @piotrus13310
#5
(06-17-2017, 22:34)KGaZ napisał(a): Te screen shoty nic ci nie robia ,a usunięcie plików czy ich edycja to kwestia 5 sekund , jestem na NIE jak @piotrus13310

To mogłeś mnie sprawdzic a nie dałeś mi bana za aure której nie mam.
 Biłem się z haski a  _pankawka_ był na drzewie i strzelał z łuku a napisał ze mam aure bo co biłem plecami haski jak on mnie zabija 1 shotem. 
I zobaczyłem na czacie Kosz15 ban i 1s potem ban. Gdzie tu logika nawet na sprawdzanie nie wziołeś bo ty jesteś taki człowiek antycit ze odrazu wiedziałeś za aura. I nawet nie wiedziałem ze moge napisac  prosbe o UB i teraz sa problemy za usunołem pliki i zmieniłem sobie date modyfikacji.

(06-17-2017, 21:58)piotrus13110 napisał(a): według mnie, admin powinień cie sprawdzić, jeśli było cheaty były bardzo widoczne mógł cię zbanować bez sprawdzania...

te ss'y są nie ważne ponieważ wysłałeś je PO owym zdarzeniu, jestem na NIE

Bez sprawdzania widział mnie moze 10s jak mnie zabił haski to 1s potem dostałem ***** bana. W ***** był i gówno widział.

(06-17-2017, 18:31)DalMian napisał(a): Zawsze mogles usunac i wbic na innym nicku i zrobic ssy ze nic nie masz Tongue

Bo byłem na innym nicki jak miałem zrobic screna z nicku Kosz15 jak tam mam bana wtf ?? I dałem screny moze 30 min po zdazeniu a data modyfilacko jest sprzed 3 dni a jej zmienic sie ***** nie da.
#6
Czyli prosba o UB została nieprzyjęta ? Bo jakiś ***** kidmod ***** zobaczył aure przez to ze zginołem moze dawaj na centrumpvp.pl to zobaczysz jak gracze umieja się bic a nie pizdo. ***** typo stoi na drzewie strzela z łuku i widzi ze mam aure bo unikam jego strzał gdzie jego kolega został zabity. Jesteś ***** i koniecc zal ci dupe sciska bo jestem na równi z tobą a mam 70 poziom.... Naucz sie sprawdzac graczy a nie dajesz bana bo widzisz aure... Gdzie koles spokojnie mnie zabijał.. nawet plecami nie biłem... Chcesz to dawaj skype zobaczysz sobie cały komputer. Jak wież jak to się robi. A pewnie nie bo to było wczoraj to formatowałem komputer co nie ? Jesteś zjebany dzieciak który nie umie przegrac....
#7
O 17;00 jak wróce dam ci ub,
#8
Kosz ciesz sie że Denzer daje ci ub a jeżeli tak bardzo faktycznie chciałbyś to udowodnić to wystarczą screeny twoich versji i .minecraft z ostatnią datą modyfikacji nic trudnego

ewidentnie widac ostatnie daty modyfikacji po 15 minut przed ss czyli cos usuwales
#9
No wlasnie a wyzywaj sobie kolegow w podstawowce pizdo.Na cheateach popierdalas i jeszcze ma waty do kgaza pfff.
Memento Mori Heart


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości