• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hai!
#1
Hai!
Napewno mnie znacie, ale postanowilem ze napisze to bo nie pisalem XD

Jestem Krystian, mam 14 lat, niedlugo (pol roku xD) 15
Interesuje sie informatyka, programowaniem, matematyka, astronomia

Jestem HeadAdminem (albo vWlascicielem, zalezy jak na to patrzec, niby mam ftp, konsole i wgl, ale na chacie jest HeadAdmin :d) serwera parkour gdzie gra w godzinach szczytu ok 20 graczy. Potrafie pisac skrypty, jakbym mial oceniac w skali 1/10 moja wiedze na ten temat to takie 7,5 starczy. Umiem takze ladnie budowac (chyba, tak mi niektorzy mowia xd), ale jestem leniwy i mi sie czesto nie chce...

Lubie sie rozpisywac (co mozna zauwazyc w moich propozycjach), czesto siedze na forum na telefonie, zazwyczaj w nocy bo wtedy mam najlepsze pomysly.

To tyle, takie krotkie (mocno spoznione) przywitanie, ale lepiej pozno niz wcale!

I gram tylko na mt2, jak bedzie creative to tez tam bede gral

I to "hai" nie wynika z bledu, zadne Hail, to nie ma byc angielskie "Hi" ani nic takiego XD
ktos kiedys tak napisal, spodobalo mi sie no i mi tak zostalo :c
Serwerowa Legenda.
Serwerowy Król Parkour.


  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości